środa, 3 września 2014

Ewa Chodakowska & SHAPE Perfect Body


Udało mi się zdobyć najnowszy numer SHAPE z płytą Ewy Chodakowskiej (cena - 14,99 zł). Niewiele myśląc po powrocie do domu odpaliłam trening i przetestowałam go na sobie. Moim skromnym zdaniem - super, ćwiczymy z obciążeniem! Jedynym minusem płyty jest okładka a dokładniej, te okropne workowate spodenki, kto je wybrał? :) Aż ciężko się patrzy ale to jedyny mankament. 

https://www.youtube.com/watch?v=_IG-2-qxaUE&noredirect=1 [zapowiedź] 



Trening składa się z 5 rund, w każdej z nich  2 lub 3 ćwiczenia powtórzone razy 3.Między ćwiczeniami jest 10 sekund przerwy, zdecydowanie są to zbyt ciężkie ćwiczenia dla osób początkujących (chyba, że wybierzesz opcję bez obciążenia wtedy będzie ok). Co ważne dla osób mieszkających w bloku, jest mało podskoków dzięki czemu nie obudzisz sąsiadów jeżeli najdzie Cię na trening w środku nocy :) 




Pod koniec zarówno Ewa jak i Ty będziecie całe zalane potem :) Uczucie cudowne! <3








W przypadku "perfect body" mamy nowy podkład muzyczny, inny niż do tej pory. Niestety zarówno ten jak i każdy poprzedni nie przypadł mi do gustu i w trakcie ćwiczeń zrobiłam małą przerwę na włączenie swojej playlisty. 
Plusem jest nowe miejsce w którym Ewa ćwiczy i jakość obrazu, która jest na prawdę ok.

Moja ocena - 5! :)


*źródło zdjęć http://www.aktywnezycie.com/


4 komentarze:

  1. Jeżeli Ewa jest spocona, to w końcu może mi się to spodoba, dla osób bardziej zaawansowanych jej treningi były za proste. Ja jakoś nie mogę się do niej przekonać, ale to się nie liczy, przekonała tyle osób do ćwiczeń, i to jest najważniejsze, za to ją podziwiam, choć ćwiczyć z jej płytą nie dam rady
    A co do spodni to w pełni się zgadzam!
    nakrywka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nominowałam Cię do top 3 zdrowego i aktywnego życia
      nakrywka.blogspot.com

      Usuń
  2. Mam ochotę kopić płytę , ale jedna mam i jakoś jej nie używam wiec to będzie chyba strata pieniędzy .
    W każdym razie przydatny post :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam za nią nie przepadam, ale nie ujmuje to jej w tym, ze wiele kobiet zmotywowała do działania.
    a z czasem może jak wedrze się nuda do moich treningów, to poćwiczę z jej programami :)

    OdpowiedzUsuń